El primer enamorament cinematogràfic

15 comentaris

El meu va ser la Cybill Shepherd. Però no a la sèrie Moonlighting (Luz de luna), amb el Bruce Willis, sinó a una altra sèrie, menys coneguda que es deia Yellow Rose, on sortia el David Soul i el Sam Elliott.



Al cap de molt poc la vaig poder veure en aquella delícia de peli que és The last picture show del Bogdanovich i aquí sí que ja me'n vaig fer fan. La seva carrera no ha estat mai gran cosa, però ja se sap: els primers amors mai s'obliden del tot.



I el teu? Quin va ser el teu primer amor cinematogràfic?
 

15 comentaris :

Sergi Calle ha dit...

El primer potser va ser Alicia Silverstone però recordo altres com Minnie Driver a Good Will Hunting, Fairuza Balk... També Emily Watson...

Oriol Llevat ha dit...

Home, Princesa Leia a El Retorno del Jedi. De fet, el seu pentinat i sobretot, el seu bikini, van sortir com a mites eròtics en el guió d'un capítol de Friends.
Em vaig sentir totalment reflectit... XD

miLLoringlix ha dit...

El meu diria que va ser Natalie Wood!

Mònica ha dit...

El Richard Gere del 1983 a Breathless.....et deixava així ,"sense alé", seduint a la Valérie Kaprisky i fugint tota l'estona de la llei. Aquest remake del Godard no era gran cosa, però el sr. Gere abans de convertir-se a tantes coses....impressionant als meus ulls adolescents.

Unknown ha dit...

guilty as charged.

Tom Cruise

Sí, aunque ahora ya no lo vea con los mismos ojos, sigo recordando al guaperas chulito que me gustaba en Top Gun, Cocktail, ...

Mga ha dit...

Jo em vaig enamorar d'en Corin Nemec quan vaig començar a veure L'imperdible Parker Lewis. Aquell toupé em tenia el cor robat ^^

Laura ha dit...

John Travolta a Grease ;-p

C. Mordoh ha dit...

Crec que va ser la Jodie Foster a El silencio de los corderos, quan era petit. No vegis quina decepció quan em vaig assebentar que li anava el bollo.

ariadnavargas ha dit...

l'any 83 potser va ser un any molt complicat per mi, ja que ara no sé si decidir-me per Rob lowe a Rebeldes o Kevin Bacon a Footloose.

Monina MT ha dit...

Jo soc molt més "hortera" ... Stallone!!!

suranpu ha dit...

Natalie Portman a Beautiful Girls.
No comments.

suranpu ha dit...

Natalie Portman a Beautiful Girls.
No comments.

Marc Ambit ha dit...

Buff, coincideixo amb molts de vosaltres!
Gràcies per les aportacions. Prometo un post individual per cadascun dels vots :-D
Ja n'hem publicat un, el del Rob Low que proposava l'Ariadna!

Marc Ambit ha dit...

Aquí va el setè enamorament. Aquest cop inspirat pel C.Mordoh... la Jodie Foster!

alita ha dit...

Para mi fue el gran Michael J Fox antes incluso de Regreso al Futuro en la serie Enredos de Familia. No se puede ser más mono porfavor